08 / 03 / 2014
Seminar Inventor 2014
Comertul electronic a intarit industria de Aer Conditionat si Incalzire.
Compania Inventor a organizat seminarul "E - Comert si Piata de aer conditionat", in colaborare cu Skroutz.gr sambata, 08 martie, la hotelul Sofitel din Atena. Mai mult de 400 de experti din piata de incalzire si a aerului conditionat - industria de climatizare au participat la acest seminar de succes.
Acest seminar a fost conceput pentru a oferi o viziune pe piata greceasca de incalzire si de aer condiționat intr-o perioada foarte dificila. Discursurile au fost cuprinzatoare si clare, au oferit idei si solutii participantilor pentru a imbunatati serviciile lor nu numai on-line, ci, de asemenea, si in magazinele lor.
In calitate de director general al Inventor, George Assimakopoulos a spus, "Internetul este un domeniu de dezvoltare al vanzarii si de imbunatatire a serviciilor. Cu totii folosesc Facebook, e-mail-uri si Internetul in viata de zi cu zi. Acum, vom folosi acestea si pentru a afla mai multe despre noi produse, noi magazine si pentru a face comparatiile necesare. Deci, acesta este un instrument esential pentru consumator si aliatul nostru cel mai puternic de a aborda clientii si de a oferi serviciile noastre".
Printre cei care au luat cuvantul la seminarul "E-Comert si Piata de Aer Conditionat" a fost directorul comercial al Skroutz.gr Giota Tzavara, sau Genitsaridis Theodosis de la Departamentul de vanzari al site-ului, si directorul general al Inventor George Assimakopoulos, iar directorul Departamentului Tehnic, Grigoris Pappas a prezentat noile modele ale companiei pentru anul 2014, precum si Georgia Lazaridou de la Departamentul de Marketing in cadrul firmei Inventor. In discursurile lor, le-au oferit participantilor date importante pentru tendintele comertului electronic din Grecia, au dat sfaturi si linii directoare pentru construirea corespunzătoare a unui e-shop si cat de important este prezența on-line pentru vanzari.
Este demn de mentionat cateva detalii despre modul in care clientii se comporta in ziua de azi: 30% din totalul achizitiilor sunt prin Internet, 40% din achizitiile pe care clienții le fac sunt dupa comparatii facute pe Internet, 20% din achizitii sunt facute dupa o vizita fizica in magazin, in timp ce 60% din achizitiile online din tara noastra sunt facute de pe site-urile grecesti. Datele de mai sus arata in mod clar cat de importanta este combinatia dintre prezenta fizica si cea digitala in special in industria pietelor de incalzire si de aer conditionat.
Oaspetii seminarului "E-Commerce si piata de aer condiționat" au plecat acasa complet informati, impresionati de modul in care au aflat ca o investitie minima poate actualiza activitatea lor comerciala. Viziunea de modernizare a pietei de incalzire si de aer conditionat din Grecia nu mai este departe de a fi o realitate.